صفحه نخست - آرشيو وب - پست الکترونیک
منوی اصلی
صفحه نخست
آرشيو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
پست الکترونیک
موضوعات
امــــنــــیــــتـــــی
Avast
Avira
Avg
Bitdefender
Eset Nod32
Kaspersky
Symantec Norton
McAfee
F-Secure
Dr. Web
Microsoft Security
آپدیت آفلاین آنتی ویروس
ویــــــنــــــدوز
Xp
Vista
Se7en
نــــــرم افــــــزار
اینترنت
بهینه ساز
ریکاوری
پشتیبان گیری
تبدیل کننده
کاربردی
رایت
رجیستری
مالتی مدیا
PDF
فشرده ساز
ابزار عکس و گرافیک
ابزار فیلم و ویرایش
درایور
ابزار موزیک
ابزار بازی
عکسبرداری و فیلمبرداری از دسکتاپ
ابزار CD و قفل شکن
مرورگر
مدیریت دانلود
مدیریت ایمیل
بــــــازی کامــپــیــوتـــر
اکشن
ترسناک
اتومبیل رانی
استراتژیکی
ورزشی
پازل
مــــــوبــــــایــــــل
نرم افزار
بازی
تم
رســــــانـــــــه ای
موزیک
فیلم
آرشیو مطالب
اسفند 1389
بهمن 1389
پیوند های روزانه
قالب سبز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
آرشيو پيوندهای روزانه
بهینه ساز قدرتمند و کم حجم 360Amigo System Speedup 1.2.1.5700

360Amigo System Speedup 1.2.1.5700 نرم افزاریست که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار ۳۶۰Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست ؛ قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک ، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب ، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها ، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

 


+نوشته شده در یک شنبه 15 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار360Amigo System Speedup 1,2,1,5700 , دانلود نرم افزار بهینه ساز 360Amigo System Speedup 1,2,1,5700 ,ساعت1:43 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
حذف فایلهای بیهوده با نرم افزار Wise Disk Cleaner 5.91

Wise Disk Cleaner 5.91 نام نرم افزاری مورد نیاز برای تمامی کاربران است. وقتی این ابزار بر روی سیستم نصب گردد و اجرا شود شروع به جستجو جو میان فایل های موجود در هارد دیسک می نماید و قادر است در میان میلیارد ها فایل، فرمت ها و به عبارت دیگر فایل هایی که مورد نیاز ویندوز نمی باشد را پیدا کرده و اقدام به حذف آن ها نماید. معمولا این فایل ها بسیار  زیاد بوده  و فرمت مخصوص به خود را دارند که شناسایی آن ها را برای کاربر به صورت معمولی تقریبا غیر ممکن خواهد کرد. Wise Disk Cleaner بیش از 50 فرمت را پشتیبانی کرده که به آسانی می توان  به جست و جوی این فایل های پرداخت. طرز استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم بسیار آسان است. هیچ گونه نیازی به آموزش ندارد تنها کافی است با یک کلیک فایل ها را پیداکرده و اقدام به حذف آن ها نمود.

 

 


+نوشته شده در سه شنبه 9 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار Wise Disk Cleaner 5,91 , دانلود نرم افزار حذف فایلهای بیهوده Wise Disk Cleaner 5,91,ساعت23:44 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار بهینه سازی رایانه برای اجرای بازی ها PGWARE GameGain 2.2.28.2011

PGWARE GameGain 2.2.28.2011 یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.

 


+نوشته شده در دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار PGWARE GameGain 2,2,28,2011 , دانلود نرم افزار بهینه سازی رایانه برای اجرای بازی ها PGWARE GameGain 2,2,28,2011,ساعت14:34 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش سرعت اینترنت با PGWARE Throttle 6.2.28.2011

PGWARE Throttle 6.2.28.2011 نرم افزاری مفید و قدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم موجود در بازار می باشد، این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت و یا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد.
با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 


+نوشته شده در دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار PGWARE Throttle 6,2,28,2011 , دانلود نرم افزار بهینه ساز سرعت اینترنت PGWARE Throttle 6,2,28,2011,ساعت14:21 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی قدرتمند و کامل TuneUp Utilities 2011 10.0.3010.11

TuneUp Utilities 2011 10.0.3010.11 - بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه 2011 آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد.

 

 

 


+نوشته شده در جمعه 6 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار TuneUp Utilities 2011 10,0,3010,11 , دانلود نرم افزار بهینه ساز TuneUp Utilities 2011 10,0,3010,11 , دانلود نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر TuneUp Utilities 2011 10,0,3010,11,ساعت20:29 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه ساز قدرتمند و محبوب CCleaner 3.04.1389+Portable

نرم افزار CCleaner 3.04.1389 فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند.این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه دیگر , CCleaner  برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.
CCleaner خودسر نیست و شما را به دردسر نمی اندازد، تا جاییکه بنده میتوانم بگویم، حتی برای کاربران غیر حرفه ای ۹۹% امن است، با اینحال بهتر است قبل از پاک کردن موارد یافته شده آنها را بررسی کنید تا اطمینانتان به ۱۰۰% برسد. البته کار CCleaner به اینجا ختم نمی شود، برای عیب یابی و رفع عیب Registry ، نیاز چندانی به برنامه های پرحجم ندارید، چرا که این نرم افزار باهوش و آرام می تواند رجیستری ویندوز شما را نیز چک کرده و ایرادهای آنرا رفع کند: در این کار نیز RISK نمی کند تا مثل برخی برنامه ها شما را در مخمصه بیاندازد، در ضمن قبل از شروع به رفع عیب پیشنهاد ایجاد یک BackUp برای هرگونه خرابکاری احتمالی را نیز می دهد، ناگفته نماند باز اختیار عمل دست شماست و میتوانید مشخص کنید چه قسمتهایی از رجیستری عیب یابی گردند.
در قسمت Tools نیز یک Uninstaller تعبیه شده که همان کار Add or Remove Programs ویندوز را انجام میدهد: می توانید به آسانی برنامه های اضافی را از روی سیستم خود پاک کنید. و یک Start-Up برای کنترل برنامه هایی که هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا میشوند و رم سیستم را (در بیشتر موارد، بی جهت) اشغال می کنند.

 


+نوشته شده در پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار CCleaner 3,04,1389 , دانلود نرم افزار بهینه ساز CCleaner 3,04,1389 , دانلود نرم افزار حذف فایلهای اضافی CCleaner 3,04,1389 , دانلود آخرین نسخه نرم افزار CCleaner 3,04,1389,ساعت19:54 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی قدرتمند با نرم افزار 360Amigo System Speedup 1.2.1.5500

 360Amigo System Speedup 1.2.1.5500 نرم افزاریست که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار ۳۶۰Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست ؛ قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک ، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب ، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها ، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

 

 

 


+نوشته شده در سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار 360Amigo System Speedup 1,2,1,5500 , دانلود نرم افزار بهینه ساز رایانه 360Amigo System Speedup 1,2,1,5500,ساعت2:13 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
اورکلاک حرفه ای با نرم افزار Prime95 26.5 Build 3

 Prime95 26.5 Build 3 یک نرم افزار رایگان برای اورکلاک رایانه شماست . این نرم افزار که جزء بهترین نرم افزار ها در زمینه اورکلاک است با تنظیم رایانه شما بهترین بازدهی و نهایت سرعت ک را برای شما به ارمغان می آورد .

 


+نوشته شده در دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار Prime95 26,5 Build 3 , دانلود نرم افزار اورکلاکر Prime95 26,5 Build 3 ,ساعت21:34 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار بهینه سازی رایانه برای اجرای بازی ها GameGain 2.2.21.2011

GameGain 2.2.21.2011 یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.

 

 

 


+نوشته شده در دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار GameGain 2,2,21,2011 , دانلود نرم افزار افزایش سرعت اجرای بازی ها GameGain 2,2,21,2011,ساعت15:46 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش سرعت اینترنت با نرم افزار PGWARE Throttle 6.2.21.2011

PGWARE Throttle 6.2.21.2011 نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم موجود در بازار می باشد، این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت و یا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد.
با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 


+نوشته شده در دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار PGWARE Throttle 6,2,21,2011 , دانلود نرم افزار بهینه ساز سرعت اینترنت PGWARE Throttle 6,2,21,2011,ساعت15:32 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش سرعت سیستم با نرم افزار Process Lasso 4.00.33 / 4.09.27 Beta

Process Lasso 4.00.33 Final از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادل نرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزارهمچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

 


+نوشته شده در یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:دانلود نرم افزار Process Lasso 4,00,33 Final , دانلود نرم افزار بهینه ساز Process Lasso 4,00,33 Final , دانلود نرم افزار Process Lasso 4,09,27 Beta ,ساعت14:32 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی حرفه ای رایانه با نرم افزار jv16 PowerTools 2011 2.0.0.1007 Final

jv16 PowerTools 2011 2.0.0.1007 Final نرم افزاری کامل جهت بهینه سازی و پاک سازی رجیستری رایانه های شخصی می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا تبعات پنهان برنامه ای که از سیستم uninstall شده ولی اثرات آن باقی مانده است را خنثی سازد تا بتوان رجیستری را پاک نمود و تنها با یک کلیک مشکلات مربوط به آن را برطرف کرد و در نهایت سیستمی با کارایی بالا و پایدار داشت.  اینترفیس فوق العاده پیشرفته این نرم افزار، امکان استفاده از این برنامه را در اکثر زبانهای زنده دنیا فراهم می کند در حالی که پشتیبان گیری خودکار برنامه از سیستم و امکانات ایمن سازی آن باعث می شوند تا کاربر در کنار این نرم افزار احساس امنیت بنماید.
JV16 PowerTools یک برنامه پیشرفته متشکل از ۲۱ برنامه کوچک است که همگی در کنار هم به سیستم شما کمک خواهد نمود تا روان و به دور از خطا کار کند. برنامه JV16 Power Tool یکی از صدها برنامه Registry Cleaner موجود در بازار نیست بلکه این برنامه تنها برنامه Registry Cleaner در نوع خود می باشد. این نرم افزار از یک تکنولوژی پیشرفته جهت اسکن کردن رجیستری استفاده می کند؛ به این صورت که ورودی های رجیستری را تک تک چک نمی کند بلکه همه آنها را یکجا اسکن و آنالیز می کند.

 

 


+نوشته شده در جمعه 29 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار jv16 PowerTools 2011 2,0,0,1007 Final , دانلود نرم افزار بهینه ساز jv16 PowerTools 2011 2,0,0,1007 Final,ساعت13:23 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش سرعت سیستم با نرم افزار Wise PC Engineer 6.32

Wise PC Engineer 6.32 از اسمش مشخص است که برای مهندسی سیستم و کامپیوتر است! ولی این مهندسی بسیار کامل و قدرتمند خواهد بود زیرا این نرم افزار در کنار قابلیت های بالایی مانند : پاکسازی رجیستری ، پاکسازی هارد دیسک ، یکچارچه سازی رجیستری ، پاک کردن امن فایل ها و بازیابی اطلاعات پاک شده میتواند فایل ها را مخفی و قفل گذاری کند و برای اجرای نرم افزارها محدودیت قائل شود . در حقیقت باید گفت که این نرم افزار یک بسته کامل نرم افزار و همه چی در یکی (All In One) است. اگر مدیریت سیستم خودتان را خواستارید و اگر سرعت سیستمتان کاهش یافته و دچار مشکلات شده ، این نرم افزار را از دست ندهید . این نرم افزار با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ سازگاری دارد.

 


+نوشته شده در چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار Wise PC Engineer 6,32 , دانلود نرم افزار بهینه ساز Wise PC Engineer 6,32,ساعت20:31 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی رایانه با نرم افزار Glary Utilities 2.32.0.1126 + Portable

نرم افزار Glary Utilities 2.32.0.1126 + Portable شامل مجموعه ای از ابزارهای سیستمی و برنامه های سودمند می باشد که برای افزایش سرعت، مراقبت و حفاظت از PC به کار می رود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا فایل های بی استفاده و زائد سیستم، بعلاوه ورودی های نامعتبر رجیستری و ردپای سایت های اینترنتی مشاهده شده را حذف کنید.  همچنین می توانید فضای استفاده شده دیسک را آنالیز کرده و فایل هایی که از آنها چندین نسخه وجود دارد را پیدا نمایید.  بعلاوه، Glary Utilities شامل گزینه هایی برای بهینه سازی حافظه، یافتن و حذف shortcut های نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه های موجود در startup و حذف نرم افزارها نیز می باشد.
سایر خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: حذف فایل به صورت مطمئن، پیدا کردن فلدرهای خالی و بسیاری دیگر.
این نرم افزار قابل نصب بر روی ویندوز 98، 2000، Me، XP , ویندوز ویستا و 7 می باشد.

 


+نوشته شده در چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار Glary Utilities 2,32,0,1126 , دانلود نرم افزار بهینه ساز Glary Utilities 2,32,0,1126,ساعت17:11 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه ساز قوی رایانه SpeedUpMyPC 2011 5.1.1.1

SpeedUpMyPC 2011 5.1.1.1 - امروزه استفاده از یک نرم افزار بهینه سازی که بتواند کارآیی سیستم کاربران را همیشه در حد بالا نگه دارد حس می شود. نرم افزارهایی که با انجام  یک سری کارها بتواند نهایت Performace سیستم را به کاربر هدیه داده و با نشان دادن کلیه کارهای سیستم باعث شوند تا کاربر از تمامی کارهایی که در سیستم خود انجام می گیرد آگاه گردد. یکی از نرم افزار هایی که در زمینه بهینه سازی سیستم کاربران بسیار مفید بوده و می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها باشد SpeedUp MyPC نام دارد. این نرم افزار که حتی از سوی غول نرم افزاری جهان یعنی مایکروسافت هم حمایت می شود و از سوی مایکروسافت هم به عنوان شریک طلایی را به خود اختصاص داده است. پس خیال کاربران از سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز مطمئنا راحت خواهد شد، چراکه شریک درجه یک مایکروسافت حتما از رازهای بهینه سازی ویندوز آگاه است. این نرم افزار در حقیقت به صورت مانیتوری کامل تمامی کارهای سخت افزاری سیستم را به تصویر می کشد و  نشان می دهد که RAM و CPU سیستم تا چه میزان اشغال شده و یا اصلا به چه صورت عمل می کند. اما کارآیی نرم افزار فوق العاده است. تنها با یک کلیک و با صرف تنها مدت 2 دقیقه سیستمی را که تا پیش از 2 دقیقه بسیار کند عمل می کرد را می توان با سرعتی متفاوت تحویل گرفت. SpeedUpMyPC ، با اسکن دائمی سیستم تمامی فایل های اضافی را پاک نموده و نهایت کارآیی را برای کاربر به ارمغان می آورد. محیط کاربری متفاوتی برای کاربران طراحی شده و مطمئنا هرکاربری چه مبتدی و چه حرفه ای می تواند به سادگی از این نرم افزار استفاده نماید.

 

 

 


+نوشته شده در چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار SpeedUpMyPC 2011 5,1,1,1 , دانلود نرم افزار بهینه ساز سیستم SpeedUpMyPC 2011 5,1,1,1,ساعت2:42 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
یکپارچه سازی رایانه با نرم افزار Puran Defrag Free Edition 7.2

نرم افزار های زیادی به ظاهر عمل Defragment را انجام می دهند ولی تعداد کمی از این نرم افزار ها هستند که کار خود را به طورکامل و بدون نقص انجام می دهند.  Puran Defrag Free Edition 7.2 نام یکی از برترین نرم افزار ها جهت یکپارچه سازی ویندوز است , این نرم افزار به دور از هرگونه تجمل و ظاهر سازی اضافی می باشد و فقط امکانات ضروری و مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد که همین سادگی نرم افزار یکی از نقاط قوت این نرم افزار به حساب می آید .

 


 

 

 

 


+نوشته شده در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار Puran Defrag Free Edition 7,2 , دانلود نرم افزار یکپارچه سازی سیستم Puran Defrag Free Edition 7,2,ساعت13:58 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
پک کامل رفع مشکلات سیستم عامل ویندوز با نرم افزار Sysinternals Suite 2011.02.14

شرکت های بزرگ به منظور پشتیبانی از نرم افزارهای خود مجموعه هایی را به بازار عرضه می کنند که نمونه ای از آن محصول  Sysinternals Suite 2011.02.14 از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد.
این نرم افزار که شامل بیش از 40 نرم افزار کم حجم برای مديريت ، ترميم و منيتورينگ پيدا كردن مشكلات ویندوز بکار می رود ارائه شده است . در واقع شرکت مایکروسافت این مجموعه نفیس را بعنوان پشتیبانی از سیستم عامل های مایکروسافت ارائه کرده است , شما هم اکنون میتوانید این مجموعه را آپدیت شده تا 14 Febrtuary سال جاری بصورت رایگان از سایت .:: DL4FA ::. دریافت کنید .

 

 


 


+نوشته شده در سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار Sysinternals Suite 2011,02,14 , دانلود نرم افزار رفع مشکلات ویندوز Sysinternals Suite 2011,02,14,ساعت13:27 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی رایانه با نرم افزار 360Amigo System Speedup 1.2.1.5300

360Amigo System Speedup 1.2.1.5300 نرم افزاریست که در عین سادگی و کم حجم بودن با حذف فایل های اضافی درون سیستم و هارددیسک و البته رجیستری و با انجام یک سری بهینه سازی های خاص نهایت کارآیی و سرعت را به کاربران ارائه می دهد. تمامی این مراحل و بهینه سازی ها تنها با یک کلیک ساده امکانپذیر می شود و همین عامل کافیست تا کاربران مبتدی هم بدانند که استفاده از این ابزار چقدر می تواند ساده و آسان باشد.
نرم افزار ۳۶۰Amigo System Speedup با توجه به این که قابلیت های متعددی دارد امکاناتی هم به صورت جانبی در خود قرار داده که نام بردن از آن ها خالی از لطف نیست ؛ قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی هارددیسک ، چک کردن دیسک در هنگام بالا آمدن ویندوز به منظور یافتن فایل های خراب ، امکاناتی برای مدیریت دیسک ها ، حذف فایل های اضافی و البته خراب موجود در رجیستری و ده ها قابلیت دیگر که تنها کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

 


+نوشته شده در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار بهینه ساز رایانه 360Amigo System Speedup 1,2,1,5300 , دانلود نرم افزار 360Amigo System Speedup 1,2,1,5300 , دانلود نرم افزار ترمیم رجیستری 360Amigo System Speedup 1,2,1,5300 ,ساعت20:30 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
بهینه سازی حرفه ای رایانه با نرم افزار jv16 PowerTools 2011 2.0.0.1002 RC1

 jv16 PowerTools 2011 2.0.0.1002 RC1 نرم افزاری کامل جهت بهینه سازی و پاک سازی رجیستری رایانه های شخصی می باشد. این برنامه کاربردی قادر است تا تبعات پنهان برنامه ای که از سیستم uninstall شده ولی اثرات آن باقی مانده است را خنثی سازد تا بتوان رجیستری را پاک نمود و تنها با یک کلیک مشکلات مربوط به آن را برطرف کرد و در نهایت سیستمی با کارایی بالا و پایدار داشت.  اینترفیس فوق العاده پیشرفته این نرم افزار، امکان استفاده از این برنامه را در اکثر زبانهای زنده دنیا فراهم می کند در حالی که پشتیبان گیری خودکار برنامه از سیستم و امکانات ایمن سازی آن باعث می شوند تا کاربر در کنار این نرم افزار احساس امنیت بنماید.
JV16 PowerTools یک برنامه پیشرفته متشکل از ۲۱ برنامه کوچک است که همگی در کنار هم به سیستم شما کمک خواهد نمود تا روان و به دور از خطا کار کند. برنامه JV16 Power Tool یکی از صدها برنامه Registry Cleaner موجود در بازار نیست بلکه این برنامه تنها برنامه Registry Cleaner در نوع خود می باشد. این نرم افزار از یک تکنولوژی پیشرفته جهت اسکن کردن رجیستری استفاده می کند؛ به این صورت که ورودی های رجیستری را تک تک چک نمی کند بلکه همه آنها را یکجا اسکن و آنالیز می کند.

 

 

 


+نوشته شده در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,ساعت16:22 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
مدیریت کامل ویندوز هفت با نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager 2.0.7

بدون شک می توان ویندوز سون را قدرتمندترین سیستم عاملی نامید که از سوی کمپانی مایکروسافت به دنیای مجازی معرفی شده و هر روز بر تعداد کاربرانش افزوده می شود . این سیستم عامل به دلایلی نظیر در اختیار داشتن ظاهری بسیار زیبا و رابط کاربری آسان در کنار پشتیبانی از بیشتر قطعات سخت افزاری ، افراد زیادی را به خود جلب نموده و رکورد فروش ۷ نسخه بر ثانیه را نیز که عددی اعجاب انگیز است از خود به جای گذاشته است . این ویندوز از قسمت ها و برنامه های مختلفی تشکیل شده که به دلیل ناآشنا بودن اکثر کاربران با آنها ، یا مورد استفاده قرار نمی گیرند و یا به طوری که باید و شاید از آنها استفاده نمی شود . علاوه بر این با تغییرات گسترده ای که در ظاهر سون نسبت به نسخه های قبلی خود نظیر ویستا و اکس پی به وجود آمده است ، بسیاری از ابزارها از چشم کاربرها دور مانده و ممکن است به اشتباه نظر آنها را تغییر دهد . از این رو شرکت نرم افزاری Yamicsoft با درک این مطلب اقدام به طراحی نرم افزاری نموده تا استفاده از ابزارهای مختلف ویندوز هفت را برای کاربرانش آسان تر از پیش گرداند . این برنامه که Yamicsoft Windows 7 Manager 2.0.7 نام دارد با در اختیار داشتن بیش از ۳۰ ابزار کاربردی مختلف در زمینه های گوناگون ، به شما در بهینه سازی ،‌ افزایش سرعت ،‌ بالا بردن امنیت و دسترسی سریع تر به برنامه های مورد نظرتان در ویندوز Se7en کمک خواهد نمود . برای دریافت توضیحات تکمیی به ادامه مطلب بروید .

 


+نوشته شده در پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز هفت Yamicsoft Windows 7 Manager 2,0,7 , دانلود نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager 2,0,7,ساعت13:20 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش کارایی رایانه با نرم افزار AVG PC Tuneup 2011 10.0.0.25

AVG PC Tuneup 2011 10.0.0.25 نرم افزاری برای افزایش سرعت کامپیوتر یا در واقع مقابله با مشکلاتی که باعث کند شدن سیسم می شوند می باشد.از مهمترین ویژگیهای این نرم افزار می توان به حذف فایل های تکراری و بیهوده، بهینه سازی جایگذاری فایل های سیستم، تعمیرات خطاهای رجیستری، تنظیمات مربوط به اتصال به اینترنت، بازیابی اطلاعات از دست رفته، ارائه اطلاعات دقیق در مورد سخت افزار و نرم افزار، پاکسازی هارددیسک، پاکسازی رجیستری و … اشاره کرد.برای مشاهده تمامی قسمت هایی که این نرم افزار از آنها تشکیل شده است ، به همراه کاربرد آنها ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 


+نوشته شده در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر AVG PC Tuneup 2011 10,0,0,25 , دانلود نرم افزار بهینه ساز رایانه AVG PC Tuneup 2011 10,0,0,25 ,ساعت21:26 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش چشمگیر سرعت اینترنت با نرم افزار cFosSpeed 6.50 Build 1810 Final

 cFosSpeed 6.50 Build 1810 Final به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی كاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از كمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یك كاربر قابل استفاده نگه دارد.
البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلكه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار كم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه كاربران می توانند از قابلیت كلی آن كه نهایت سرعت در كمترین میزان ارتباط است، استفاده كنند.

 

 

 

 

 


+نوشته شده در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت cFosSpeed 6,50 Build 1810 Final , دانلود بهترین نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنتcFosSpeed 6,50 Build 1810 Final ,ساعت21:9 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار بهینه ساز سرعت اینترنت PGWARE Throttle 6.2.7.2011

PGWARE Throttle 6.2.7.2011 نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم موجود در بازار می باشد، این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت و یا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد.
با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 


+نوشته شده در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار PGWARE Throttle 6,2,7,2011 , دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت PGWARE Throttle 6,2,7,2011,ساعت13:10 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار بهینه ساز رایانه برای اجرای بازی ها GameGain 2.2.7.2011

 GameGain 2.2.7.2011 یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.

 


+نوشته شده در چهار شنبه 20 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار GameGain 2,2,7,2011 , دانلود نرم افزار بهینه ساز رایانه برای اجرای بازی ها GameGain 2,2,7,2011 ,ساعت13:0 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
امنیت در اینترنت با نرم افزار Sandboxie v3.52

Sandboxie v3.52 از معروفترین و  قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی جهت حفاظت مرورگرهای وب و یا اجرای نرم  افزار در محیط مشکوک و غیر قابل اطمینان میباشد . جعبه شنی یا Sandbox به روشی گفته میشود که بخواهیم توسط یک لایه حفاظتی از  نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به کل سیستم جلوگیری نماییم و یا  مایل باشیم فعالیت مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد . به طور مثال ممکن است  به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا  میتوانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال  به بسیاری از سایتها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در  سیستم ، محدود به همان محیط جعبه شنی خودمان میگردد .
ساخت محیط مجازی از تکنیکهایی میباشد که پس از موفقیت نسبی در پاره ای از  نرم افزارهای امنیتی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه بوده است به صورتی که  حتی در در برخی از اینگونه نرم افزارها تمام قسمتهای حساس نظیر رجیستری ،  استارت آپ و حتی هسته سیستم عامل را شامل گردیده است . در تکنیک کلیه  تغییرات مخرب در محیط مجازی را میتوان به سهولت با حذف کلیه قسمتهای شبیه  سازی شده حذف نمود و درست مشابه حالتی را در نظر گرفت که این تغییرات به  ویندوز ( یاسیستم عامل دیگری ) اعمال گردیده باشد .
استفاده از تکنولوژی Sandbox پس از ارائه مرورگر وب از جانب Google و  تبلیغات گسترده بر سر زبانها افتاد ولی بسیار پیشتر از آن نرم افزاهای  معروفی چون Deep Freeze و آنتی ویروس معروف BitDefender نیز از آن استفاده  کرده بودند .البته در Sandboxie جهت  امنیت بیشتر از هر دو روش محیط مجازی و ذخیره تغییرات تواما استفاده میگردد  و حتی تغییرات اعمال شده به محیط مجازی نیز ثبت میگردد و قابل باز گشت است  .

 

 

 

 

 

 


+نوشته شده در سه شنبه 19 بهمن 1389برچسب:نرم افزار Sandboxie v3,52 , دانلود نرم افزار بهبود امنیت رایانه در اینترنت Sandboxie v3,52,ساعت14:19 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار قدرتمند تست قطعات کامپیوتر SiSoftware Sandra v2011.2.17.36

SiSoftware Sandra v2011.2.17.36 یك دستیار خوب و حرفه ای است كه در امر آنالیز، عیب یابی و گزارش گیری از وضعیت سخت افزار كامپیوتر به شما كمك می كند. این برنامه اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نرم افزار و سخت افزار سیستمتان در اختیارتان می گذارد. به گونه ای که می توان ادعا كرد، اطلاعات این برنامه از نظر صحت و دقت، در هیچ كاتالوگی موجود نمی باشد! شما به كمك این نرم افزار می توانید سیستم خودتان را آنالیز كنید. به عنوان مثال كارایی CPU خودتان رو بسنجید و کارایی آن را با دیگر CPU های موجود در بازار مقایسه کنید. اگر به تازگی كامپیوتر خریده اید و با قطعات سخت افزاری سیستم خود آشنا نیستید و یا می خواهید مطمئن شوید آیا همان قطعاتی که در فاکتور درج شده، را تحویل گرفته اید و از طرفی هم به دلیل گارانتی بودن سیستم حق ندارید كه درب كیس را باز كنید، این برنامه کمک شایانی به شما می کند و شما خواهید توانست از تمامی جزییات مربوط به سیستم خودتان مطلع شوید!SiSoftware Sandra همچنین امكان تست كردن و بررسی سلامت اكثر قطعات سخت افزاری را می دهد و به راحتی می توانید با این ابزار، قطعات نیمه خراب و خراب را شناسایی كنید . برای توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب بروید .

 

 

 


+نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار SiSoftware Sandra v2011,2,17,36 Multilingual Incl , دانلود نرم افزار آنالیزور SiSoftware Sandra v2011,2,17,36 Multilingual Incl , دانلود آخرین نسخه نرم افزار SiSoftware Sandra v2011,2,17,36 Multilingual Incl , تست قطعات کامپیوتر SiSoftware Sandra v2011,2,17,36,ساعت2:9 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
تعمیر رجیستری ویندوز با نرم افزار Registry Clean Expert v4.82

Registry Clean Expert v4.82 نرم افزاری است که با اسکن ریجستری ویندوز و پیدا کردن اطلاعات از کار افتاده و غلط و تعمیر کردن این گونه اطلاعات به سیستم شما سرعت بخشیده و باعث می شود تا نرم افزارهای شما به درستی عمل کرده و از شر ارورهای بی مورد ویندوز و نرم افزارهای آن راحت شوید. علاوه بر این Registry Clean Expert به شما اجازه می دهد تا بتوانید از ریجستری خود نسخه ی پشتیبان تهیه کرده و در مواقع خاص آن را بازیابی نمایید و همچنین ریجستری، استارت آپ و قسمت های مختلف IE BHO را مدیریت کرده و از آن ها به بهترین نحوه ممکن استفاده نمایید.

 


+نوشته شده در یک شنبه 17 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار تعمیر رجیستری ویندوز Registry Clean Expert v4,82,ساعت1:31 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
افزایش چشمگیر سرعت کامپیوتر با Process Lasso 4.00.33 Final / 4.09.19 Beta

Process Lasso 4.00.33 Final از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادل نرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزارهمچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

 

 

 


+نوشته شده در شنبه 16 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار بهینه ساز کامپیوتر و افزایش سرعت آن , دانلود نرم افزار Process Lasso 4,00,33 Final , دانلود نرم افزار 4,09,19 Beta,ساعت17:38 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار بهینه ساز رایانه برای اجرای بازی GameGain 2.1.31.2011

GameGain 2.1.31.2011 یک نرم افزار استاندارد کننده و بهینه ساز رایانه با عملکرد افزایش سرعت کامپیوتر و از بین برنده هر چیز کوچکی که باعث کاهش سرعت کارایی کامپیوتر شده است می باشد که بسیار مفید برای بازی های سنگین است. کارایی این نرم افزار بازی با تمام نرم افزار های بهینه سازی کاملا متفاوت است و تنها با یک دکمه و راه اندازی دوباره رایانه همه چیز همانطور می شود که شما می خواهید. نرم افزار بهینه ساز رایانه برای بازی قادر است تمام ویندوز های مایکروسافت را پشتیبانی کند و خود را با خصوصیات دستگاه شما تنظیم کند. نرم افزار را دانلود و نصب کنید رایانه خود را به آن بسپارید تا قدرت تازه ای به آن ببخشد و بازی ها سریعتر از گذشته اجرا شوند.

 

 

 


+نوشته شده در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:دانلود بهترین برنامه برای بهینه سازی رایانه در اجرای بازی GameGain 2,1,31,2011 , دانلود نرم افزار بهینه ساز برای اجرای بازی GameGain 2,1,31,2011,ساعت13:21 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار بهینه ساز سرعت اینترنت PGWARE Throttle 6.1.31.2011

PGWARE Throttle 6.1.31.2011 نرم افزاری مفید وقدرتمند می باشد که سرعت اتصال اینترنت شما را به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار یکی از بهترین تنظیم کننده های مودم موجود در بازار می باشد، این برنامه این امکان رابرای شما فراهم می آورد تا بتوانید با سرعت بیشتری انتقال فایل از طریق اینترنت یا شبکه های محلی را انجام داده و نیز سریعتر صفحات اینترنتی را مرور نمایید، چنانچه شما یک کاربر اینترنت با استفاده از نوع اتصال Dial-Up می باشید و از قطع شدن مرتب اتصال اینترنت و یا سرعت کم رنج می برید، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به سرعت این مشکل را برطرف نمایید. این برنامه تنها با اتصال های اینترنت از نوع Dial-Up کار نمی کند بلکه با خطوط اینترنت پرسرعت مانند DSL, ADSL, Cable, ISDN نیز کار نموده و می تواند مدت زمانی را که برای دانلود فایلهای موزیک یا فیلم بزرگ مورد نیاز می باشد را کاهش دهد.
با استفاده از این برنامه پایداری اتصال خود به اینترنت را افزایش داده و از قطع شدت ارتباط اینترنت در کنار افزایش سرعت آن بهره ببرید. این برنامه سرعت دانلود و آپلود فایل های شما را افزایش داده و حتی تا آخرین میزان بیتی (پهنای باند) که مودم شما قابلیت استفاده ازآن را دارد، آنرا بهینه سازی می نماید تابهترین عملکرد ممکن رابرای شمابه ارمغان آورد. کاربری این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد و کاملا با تمامی نسخه های ویندوز سازگارمی باشد و همچنین باتمامی انواع اتصال های اینترنت اعم از Dial-up ویا ADSL و غیره سازگار می باشد. با Throttle قادر خواهید بود تا موزیکها، فیلم ها و فایلهای خود را سریعتر از همیشه از اینترنت دانلود نموده و در صورتی که بصورت آنلاین بازی می نمایید، سرعت اجرای آن را افزایش می دهد .

 

 

 

 

 


+نوشته شده در پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:دانلود بهترین نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت PGWARE Throttle 6,1,31,2011 , دانلود نرم افزار PGWARE Throttle 6,1,31,2011 ,ساعت13:4 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
نرم افزار رایگان برای یکپارچه سازی کامپیوتر - Defraggler 2.02.253

Defraggler 2.02.253 نرم افزاری رایگان برای یکپارچه سازی هارد است . با این نرم افزار بسیار سریع تر از ویندوز می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید در صورتی که با ویندوز باید همه درایو را با هم یکپارچه کنید که زمان بسیاری می گیرد . در ضمن ویندوز خودش با سرعت بسیار و پایین و کندتر عمل دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی را انجام می دهد. هم اکنون عمل یکپارچه سازی یکی از روش های افزایش سرعت سیستم و همچنین نگهداری بهتر از سیستم به شمار می رود . Defraggler این عمل را به طور کامل و بدون نقص انجام می دهد و مثل بخش یکپارچه سازی ویندوز که عیب های فراوانی دارد ، نیست  . این نرم افزار قدرتمند به راحتی چند کلیک و همچنین با کیفیت باور نکردنی شما را به مقصود نهایی می رساند .
یکی دیگر از مزایای این نرم افزار بر  بقیه رغیبان این است که ، اغلب نرم افزارهایی که عمل یکپارچه سازی را انجام می دهند همه درایو را با هم یکپارچه می کنند که بسیار زمانبر است . در صورتیکه با این نرم افزار می توانید حتی یک فایل را یکپارچه کنید. مثلا شما یک درایو را یکپارچه کرده بودید ولی فایل تازه ای در ان کپی کرده اید اگر بخواهید با ویندوز یکپارچه سازی کنید باید کل درایو را دیفرگمنت با یکپارچه کنید ولی این نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی همان فایل یا فولدر را به تنهایی دارد.

 

 


+نوشته شده در سه شنبه 12 بهمن 1389برچسب:دانلود نرم افزار بهینه ساز سیستم Defraggler 2,02,253 , دانلود بهترین برنامه برای یکپارچه سازی کامپیوتر Defraggler 2,02,253 ,ساعت20:51 توسط Bahador_0182
ادامه مطلب
درباره ی ما

..::: بـــا مـــا بـــروز بـــاشـــیـــد :::..
نویسندگان
Bahador_0182
پیوند های وبلاگ
قالب سبز
.:: dl2net ::.
""بهترین برنامه های اینترنت""
دانلود آخرین نسخه نرم افزار
دانلود جدیدترین های روز
"" Need for Download ""
llıllı► ♫ بیا 2 موزیک ♫► llıllı
بهترین گالری عکس هنرمندان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

امکانات
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1756
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 2181
بازدید ماه : 2175
بازدید کل : 180339
تعداد مطالب : 373
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1


Powered by LOXBLOG
Designed by GreenSkin.ir
RSS